Hvis du nedenfor ikke finder svar på de spørgsmål, du har, håber vi, du vil kontakte os på telefon 43 22 96 96 eller på

eShop@asp-holmblad.dk.

SP: Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?
SV: Når din pakke er afsendt herfra, modtager du automatisk en e-mail på den e-mail adresse du opgav ved bestilling. E-mailen indeholder blandt andet et Track & Trace nummer øverst i ordrebekræftelsen. Går du ind på  www.gls.dk  kan du se hvor langt din pakke er.

SP: Pengene er trukket, men jeg har endnu ikke modtaget min pakke?
SV: Hvis pengene er trukket betyder det, at din pakke er afsendt: Samtidig bør du også have modtaget en bekræftelse på e-mail med et Track & Trace nummer. Pengene bliver ikke trukket fra dit kort før pakken er afsendt. Går du ind på  www.gls.dk  kan du se hvor langt din pakke er.

SP: Jeg er kommet til at lave to forskellige ordrer. Kan de samles, så jeg kun skal betale fragten en gang?
SV: Hvis vi ikke har afsendt din pakke endnu, vil vi se at du har lavet 2 ordrer og sørge for at de sendes i én pakke.

SP: Jeg har fået den forkerte vare/det forkerte antal?
SV: Hvis du ved modtagelsen af din pakke opdager, at du mod forventning har fået den forkerte vare eller det forkerte antal, beder vi dig venligst kontakte os på telefon 43 22 96 96 eller eShop@asp-holmblad.dk., så vi kan rette fejlen.

SP: Jeg har fortrudt mit køb, vil gerne returnere min pakke/dele af min ordre eller måske have en ny vare?
SV: Du kan sagtens returnere én, flere eller alle varer fra din bestilling da du har 14 dages returret på dit køb, fra modtagelse. Blot skal du sørge for at gøre det indenfor denne 14 dages periode. Vær sød at vedlægge et følgebrev med dit navn, e-mail og telefonnummer, så vi kan kontakte dig og sikre vi har forstået, hvad du ønsker. Såfremt den returnerede vare modtages ubrugt og ubeskadiget får du dine penge retur indenfor 1-3 bankdage på det kort, som du oprindelig betalte med. Læs venligst afsnittet om Returret/fortrydelseret i Handelsbetingelserne her.

Du returnerer pakken (for egen regning) til:

ASP-HOLMBLAD A/S

EUROPAVEJ 8

6330 PADBORG

Vi anbefaler at du sender pakken med et Track & Trace nummer. Således er den forsikret af GLS eller Post Danmark.

SP: Kan pengene returneres direkte til mit betalingskort?
SV: Ja, du får du dine penge retur indenfor 1-3 bankdage på det kort, som du oprindelig betalte med. Bemærk venligst at vi ikke refunderer penge for forsendelse (hverken fra ASP-Holmblad til dig eller fra dig til ASP-Holmblad.

SP: Hvilke oplysninger skal I have for at tilbageføre mine penge til min bankkonto?
SV: ASP-Holmblad garanterer at alle transaktioner køres igennem ePay, som garanterer høj sikkerhed og stabilitet. På samme måde som da pengene blev trukket fra dit kort, vil de blive sat ind på dit kort igen.

SP: Hvor lang tid går der, fra jeg beder om pengene igen, til de er indsat på min konto?
SV: Vi behandler din sag hurtigst muligt efter din henvendelse, og du får dine penge retur efter 1-3 bankdage.

SP: Hvor hurtigt får jeg min pakke?
SV: Hvis varen er på lager sender vi pakken til dig indenfor 1-4 hverdage. Er varen en bestillingsvare kan leveringstiden være op til 14 dage. I givet fald ringer vi til dig, så du ved hvad du kan forvente.

SP: Er det sikkert at handle over nettet?
SV: Alle Dankort/VISA-Dankort informationer og personlige oplysninger som navn og adresse sendes krypteret over Internettet via SSL. De eneste oplysninger vi har adgang til er dit navn, adresse, telefon nummer og e-mail, så vi kan sende din pakke og kontakte dig, hvis det bliver nødvendigt.

SP: Jeg har intet kreditkort, kan jeg betale på andre måder?
SV: kontakt os på telefon 43 22 96 96 eller eShop@asp-holmblad.dk., så tager vi en dialog om mulighederne.

SP: Deles mine informationer til 3. part?
SV: Nej, vi videregiver eller sælger aldrig vores kunders informationer. GLS er udelukkende bekendt med de informationer, der er nødvendige, for at få din forsendelse korrekt frem.

---

Måske er du på jagt efter julelys eller kalenderlys?