Velkommen til shopping hos ASP-HOLMBLAD. Ved handel på denne hjemmeside vil vi gerne gøre dig opmærksom på, at du automatisk accepterer nedenstående betingelser. Vi vil derfor gerne opfordre dig til at læse disse betingelser grundigt igennem inden du foretager et køb.

  1. Fortrydelsesret

  2. Sådan bestiller du

  3. Betaling

  4. Din sikkerhed

  5. Levering og forsendelse

  6. Reklamationer

  7. For private: Oplysning om klagemuligheder

  8. Personlige oplysninger

  9. Hvor bliver min pakke af?

Fortrydelsesret:

Skulle du fortryde dit køb, har du 14 dages fuld returret efter modtagelsen af varen. Ved returnering af varer, bedes du udfylde formularen til returvarer.

Fortryder du købet inden for de første 14 dage, har du fra det tidspunkt ekstra 14 dage til returnere varen i.

Endvidere kan øvrige varer tages retur selvom emballagen er brudt eller varen er brugt. I de tilfælde kan ASP-HOLMBLAD A/S fratrække værdiforringelsen, som fra produkt til produkt kan variere en del.

Du skal selv dække omkostningerne for tilbagelevering. Det betyder, at vi kun modtager varer, hvor der er betalt for leveringen af varerne. Returneringen kan også ske ved at nægte modtagelsen. 

Du returnerer pakken (for egen regning) til:

ASP-HOLMBLAD A/S

EUROPAVEJ 8

6330 PADBORG 

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, overfører vi købsbeløbet til din konto eller den konto, som købet er foretaget fra. Vi tilbagebetaler kun på det kreditkort, som varerne er blevet købt med. Dette gøres for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at gemme din kvittering for det afsendte.

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Sådan bestiller du:

Det er nemt og hurtigt at handle hos ASP-HOLMBLAD. Finder du en vare i butikken, som du vil købe, klikker du på ”Indkøbsikonet” og din vare lægges automatisk i kurven. Du kan herefter tilføje flere køb på samme vis. Når dine køb er tilendebragt går du derefter til Kassen, hvor du kan se dine køb, samt den samlede pris incl. evt. leveringsomkostninger.Vælg derefter betalingsmetoden, indtast dine relevante informationer, tryk ”Godkend” og din bestilling registreres. Du modtager herefter en e-mail, som bekræftelse på din bestilling, efterfulgt af en endelig faktura, når du modtager pakken.

Betaling:

Hos ASP-HOLMBLAD kan du betale med Dankort/VISA-Dankort/eDankort/VISA/VISA Electron/Mastercard/Maestro/JCB Cards/MobilePay. ASP-HOLMBLAD er godkendt af Nets og bruger en sikker SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Vi får derved meddelelse om betaling med kreditkort via pengeinstitutterne, og kommer derved aldrig i besiddelse af dine indtastninger. Når du betaler med kreditkort, indtaster du blot dine kortoplysninger og trykker ”Godkend”, hvorefter din betaling registreres. Beløbet trækkes først på din konto, når vi har afsendt din bestilling. Dvs. efter 1-4 dage efter din bestilling.


Din Sikkerhed:

Din sikkerhed hos ASP-HOLMBLAD er 100 % sikker, idet at al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via krypterede SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Med andre ord, er det kun Nets, der har adgang til dine personlige data. Hverken ASP-HOLMBLAD eller andre udefrakommende har nogen som helst mulighed for, at komme i kontakt med dine kreditkort data, der udveksles ved købet. Hos ASP-HOLMBLAD er dine personlige data 100 % fortrolige, og vi kan garantere, at ingen andre kan få adgang til dem.


Levering og Forsendelse:

Alle leveringer afsendes efter 1-4 hverdage. I udsalgsperioder kan der dog opstå en lidt længere leveringstid.
Normalvis vil din bestilling blive afsendt dagen efter, såfremt vi modtager den inden kl. 12.

Al forsendelse sker via GLS-Pakkeshop. Vi sender alle varer som pakkepost, det gør det muligt for både dig og os at spore pakken i tilfældet af at et problem skulle opstå.  Ved ikke brofaste øer bliver varerne leveret til nærmeste GLS-Pakkeshop. Varerne er forsikrede under forsendelsen og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold. Skulle pakken eller indholdet – eller begge dele være blevet beskadiget, når du modtager den, skal du anmelde det til GLS med det samme, eller senest 2 dage efter din modtagelse og derefter returnere pakken til os. ASP-HOLMBLAD A/S gøres ikke ansvarlige for beskadigede varer under transporten. Varen pakkes altid sikkert og forsvarligt ind så skader under transporten minimeres, så meget som muligt.

 

Fri fragt over 500 DKK.

Ved køb for under 500 DKK, tillægges et gebyr på 49 DKK til dækning af forsendelsesomkostningerne. Køber du derimod for over 500 DKK leverer vi din forsendelse fragtfrit. Du kan også vælge at vi fremsender din pakke på en erhvervsadresse (evt. din arbejdsplads), så slipper du for et besøg hos en af GLS’s pakke butikker.


Reklamationsret:

Hos ASP-HOLMBLAD gælder den danske købelov. ASP-HOLMBLAD yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fejl og mangler ved varen, som er opstået inden for denne periode. Reklamationsretten dækker dog ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriseret indgreb. Reklamationer over fejl, skader eller mangler, som først opdages ved sædvandlig undersøgelse af varen, skal meddeles ASP-HOLMBLAD inden for rimelig tid.
Ved reklamation, fejl, mangler eller ved udeblivelse af en levering kontakt da venligst ASP-HOLMBLAD på tlf. 43 22 96 96 eller på mail eShop@asp-holmblad.dk.

 

For private: Oplysning om klagemuligheder

Har du en klage over en vare eller tjenesteydelse, som du har købt hos os, kan du indgive klagen til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning online via www.forbrug.dk. Bemærk, at denne service kun kan benyttes af privatpersoner. Virksomheder kan derfor ikke benytte denne klageinstans.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Dette er særlig relevant, hvis du er forbruger i et andet EU-land. Denne form for klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: eShop@asp-holmblad.dkDette gælder ligeledes kun for privatpersoner.

 

Personlige oplysninger

ASP-Holmblad A/S benytter SSL kryptering, hvilket er den højest mulige standard for kryptering og sikkerhed ved betaling med kreditkort på internettet. Personlige oplysninger opbevares med størst mulig sikkerhed og videregives kun i det omfang, der er nødvendigt for samhandlen.

Brug af Cookies mm. sker i henhold til reglerne givet fra IT & Telestyrelsen – se mere om dette på deres hjemmeside, som du finder her http://www.itst.dk/.

 

Hvor bliver min pakke af?

Hvis din pakke uheldigvis udebliver eller du bliver utålmodig, så kontakt os på tlf. 43 22 96 96 eller på eShop@asp-holmblad.dk. Bare husk at finde dit ordrenummer frem ved henvendelse via telefon eller på mail. Du kan også spore din pakke på www.GLS.dk. Du skal så benytte det tracking nummer, som du modtog fra GLS, da vi afsendte din pakke.
Ring hellere en gang for meget end en gang for lidt. Vi vil meget gerne hjælpe dig i tilfælde af problemer med en udebleven pakke.